Merhaba arkadaşlar

Öncelikle kopya içeriğin webmastera da ziyaretçiye de faydası olmaz.
ancak bir forum sitesini botlarla zenginleştirmek o foruma güncellik katabilir

bunu uygulayan veya bilgisi olan arkadaşlar acaba zararlarını gördüler mi
filtreye girmek gibi...?