Dostum 2 senelik site olması sandboxa girmeni engelleyecek diye bir kural yok eski sitelerde sandboxa girebilir. Tasarımı sürekli kurcaladığın için google her gelişinde farklı birşeylerle karşılaşmış ve Türkçesi seni kara listesine almış benim bir sitem var aynı seninsiten gibi oda pr4 ben ona 3 senedir bir php nuke kurdum olmadı kaldırım vbulletin kurdum yaklaşık 1 senedirde site kendi kodladığımız asp portal ama inanırmısın 10.000lerce sayfası olmasına ramen googledan günlük 500 civarı kullanıcı geliyor. benden sana tavsiye siteni artık sabitle sürekli bireyler deneme. siten çizgisine otursun zamanla googleda bakar ulan bu adam artık kurcalamıyor bu site oturmuş der ve index sayından günden güne artar.