Kalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve tahmin ettiğim gibi FM 2009'da 3D sistemine geçmiş
FM 2009 3D Maç Görüntüleri(Yeni) | FM Evi - Football Manager 2008 & 2009
O görüntüleri bende gördüm çıksın deniyeceğim her ikisinide