Telefonlar kitlenmiş sanırım.

Saldırı var herhalde ip bloğuna.

Mars'ın sitesi açılıyor. Ni açılmıyor. Ve bizim bazı sunucularımız ve içindeki siteler de açılmıyor.

Hiçbir yolla ulaşamadığım için burada sormak istedim.