görüntüden başka bir güzelliği olacağını sanmıyorum cm08 oynayanlar bilir transferdeki saçmalıklar ve takımların dengesizliği (kayserispor 3-0 bayern münih -> şampiyonlar ligi yarı final maçı) gerisini siz düşünün