Konu
adtech hakkinda soru
29-10-2008, 15:22:18
#1
serhad_
arkadaslar ben forumuma adtech reklamlari koydum fakat bi sorum var.. almanyaya ödeme yapiyorlarmi.... ve kac dolardan sonra ödemeyi alabiliyorum...
cvplar icin simdiden tskler