Hocam komple bir site yapacak vaktim yok. Ama sadece okey oyununu php,mysql,ajax kullanarak yapabilirim (Eğer ben beklerim derseniz komple siteyide yaparım). Malesef demo yok çünkü daha önce böyle birşey yapmadım.
Daha önce yaptığım server kontrol paneli vardı bir kaç basit işleri yapıyordu (reboot, bw filan) onuda server satan arkadaşa yapmıştım.

Bir wm arkadaşla konuşuyorduk bu sistem hakkında, bir dezavantajı var php ile yaparsak. Dezavantaj ise sunucuyu yoracak baya.