mrb arkadaşlar bilgisayarımda arada bi hata butonu gibi bişe çıkıyo iptal e basıyorum yinede (Antivirus 2009) die bi sayfa açılıyo sizce virüstenmidir?
bana bi reklam şirketinin yayınladığı reklamlar olan sitelere girince çıkıyo gibi geldi ama emin deilim isim vermiicem kimseyi kötülemek istemem.
aynı sorunu yaşayanvarmı acaba?