teşekkürler cok güzel bir tema by buraq dan daha güzel temalar bekliyoruz..

ya bu tema 3.6.x temasi bunun 3.7.x olani varmi acaba profilde kişilere mesaj yazamiyoruz anlik olarak bi bakarmisiniz??