Mynet tipinde bir şey olacak. Üyelik sistemli, admin paneli falan olacak. İstatistik vs. klasik işte. Yalnızca kodlama olacak grafik işini falan biz halledeceğiz ve dediğim gibi yalnızca okey olacak.