Aradan 1 seneden fazla geçmiş nasıl iş onu anlamak biraz zor. PTT 'nn işi olabilir bu. Semtinin merkezine gidip sorabilirsin adıma yurt dışından gelen birşey varmı falan diye. Evini bulamamış olabilirler vs.vs.
iyide adam o süreçte taşınır vs birşey olur sonuçta o pin gönderi nie kaldırıyorlarki çok saçma. ayrıca yardım sayfalarında tekrar pin istemek için bizle iletişim kurun diyor. kuruyoruz saçma sapan otomatik mesaja benzer bir cvp geliyor. amerikadaki ana merkezine filan mail atsak çözülmezmi bu ?