Aradan 1 seneden fazla geçmiş nasıl iş onu anlamak biraz zor. PTT 'nn işi olabilir bu. Semtinin merkezine gidip sorabilirsin adıma yurt dışından gelen birşey varmı falan diye. Evini bulamamış olabilirler vs.vs.