Konu
turkrehber
27-10-2008, 13:29:54
#2
isletmeci
Güzel olmuş elinize sağlık.Nacizane bir önerim banneri değişmen yönünde olacak.Görüntüsü cidden bozuk duruyor.Unutmadan 2006 yıda kaldır