işte sanırım araştırdığım kadarıyla öyle olmuyormuş ben şimdi isimtescilden 1yıl daha alıp gidip transfer işlemindede 1yıl daha almıyormuşum.İsimtescilden aldığım 1yıl güme gidiyormuş.Boşu boşuna 16 ytl vermiş olacam.
Genede deneyimli arkadaşların bilgisini rica ediyorum