30 ekimde süresi bitecek bir domainim var. transfer etmek istiyorum ama yalnız 4 gün kaldı bitiş süresine ne yapmam gerekiyor?
Transfer işlemini başlatsam bir sorun olur mu?
Diyelim 3 kasımda transfer onaylanırsa sorun olurmu?