Konu
Transfer edecem ama süre az kaldı
26-10-2008, 22:01:56
#1
winpeace
30 ekimde süresi bitecek bir domainim var. transfer etmek istiyorum ama yalnız 4 gün kaldı bitiş süresine ne yapmam gerekiyor?
Transfer işlemini başlatsam bir sorun olur mu?
Diyelim 3 kasımda transfer onaylanırsa sorun olurmu?