Arkadaşlar bana göre geçte olsa çift sim olayı artık olmazsa olmazlara girdi neredeyse.
Bu anlamda marka telefonların bildiğiniz üzere çift sim kartı yok gibi.
Bilinenlerden bir tek Samsung'un bir modeli var oda bana hitap etmiyor.
Biraz ufak bir araştırma sonucu DRV R67 modelini buldum.
Açıkcası özellikleri ve beraberinde verilen, 1 gybt hafıza kartı + 1 yıl kasko + nokia 1209 hediye veriliyor ve bunların toplam maliyeti 400 YTL civarında
Telefonda birde tv özelliği var. Ama her ne kadar bir kaç kişi bana güzel desede beni tatmin etmedi. Bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden minnettarım.
Benim merak ettiğim en önemli şeyler, bu telefonla konusurken diğer kartada gelen cagrıları alabılıyormuyuz ? birde şarj konusu.
Telefonun resmide aşağıda tanıdık gelebilir diye koyuyorum