almıyacaksam yollarım

pr 3ler için teşekkürler kullanacak varsa reglesin.
Bende almayacak olursam yollarım ozaman
ben 4 tane reglemiştim 2 hafta önce. 3ü 1 hafta sonra 0landı.. alacak olan arkadaşların haberleri olsun.. info lu olması birşeyi değiştirmiyor..
Drop domain pr5-6 bile olsa herzaman riskli.