Db alıp 3.7.3 u kur ona at ama eklentilerinde sorunlar yaşarsın ve seo kullanamazsın 3.7 lere özel bi seo var onu kurarsın onu kullanırsın.. zaten lisans almayı düşünüyorsan vbulletin 3.7 sürümlerini kurmayı zorunlu kılıyor..