Konu
Metin mi yoksa Resimli Reklamları kullanıyorsunuz?
26-10-2008, 11:14:29
#5
h4run
Metin & Reklam karışık kullanıyorum. ortalama tık başı 0.025 utanmasa üstüne para isticek nalet =)