Arkadaşlar şifremi ve gizli sorumu unuttum

Uzuuun zamandır girmediğim için ne bileyim biliksin dedim şifremi unuttum derken sıfırlama atmıştım ve ondan sonra hiç değiştirmemiştim mailleride toptan temizlediğim için şifrem gitti gizli sorum aklımda kalmadı bugün girmek istedim giremedim şifre sıfırlama attmak istedim bilmediğim için gelmedi arkadşlara kayıt olurken verdiğim bütün bilgilerimi verdim mail olarak ama cevap gelmedi sizce şimdi ne yapmalıyım giden gitmişmidir ?