2-3 gün sonra vbulletin sitelere erişim kapatılmıştır gibi bi haber çıkarsa hiç şaşırmam valla
TTnetin yeni projesi şöyle herhalde ;
Rakipleri yok et piyasa senin olsun
Şaka bir yana google kapatılması bence tam bir uydurma haber ! şayet kapatmaya kalkışılsa mahkeme kararı gerekir. bi gerekçe ileri sürülmesi lazım kapatılması için.
gerekçe ileri sürülemez arkadaşın biri ''...telif hakkı bulunan ürünleri, *****, ***** vb. yasal olmayan siteleri dizininde barındırarak... ''gibi bir ifade sarfetmiş. Ya şöyleki sin açıp googleyi +18 izle , ***** falan yazarsan sonuçlar çıkar tabiki bunda sakınca yokki o tür aramalar yapmazsan sorun yok bence. adamlar herşeyi kitabına uyduruyor.
diyelim ki kapatıldı. sin x aduld sitesine y ***** sitesine giremeyecekmisiniz. Bu bir gerekçe değil bence.
Ttnet kendine düşman oluşturmuş olur.