tabiri caiz ise kardeş sen "xxxxx" ariyorsun derler adama.Açtığın konuda emek için kayde değer hiçbirşey goremiyorum.
Dünden beri 10 tane logocu ekledi çalışmak için? Emek veriyosun da biz de öpücük mü veriyoruz? Para veriyoruz..Konuya balıklama atlayıp baltalamana gerek yok..Logocuysan ekle beni ver teklifini..Değilsen de gelip burda ileri geri konuşma..Kimse sana xxxxx dedi mi? Logocuysan Logocusundur Milletvekili mi zannettin kendini..