Sanırım konu yanlış bölüme açılmış. (Yorumları okumadım.)
Eğer TTNET bu hataya düşerse Webmasterlar tüm TTNET Şube ve binalarını dinamitle patlatır.
Sonra haber olur Türk Webmasterları TTNET'e erişimi engelledi diye.