arkadaşlar tek bişe sölim
google kapatılırsa
TÜM TRDEKİ SİTELERİ KAPATSINLAR DAHADA İYİ
değil mi ?
çünkü tüm sitelerin anası google
Ne alakası var? Google niye tüm sitelerin anası olsun ? Google kurulmadan önce site yokmuydu ? Ayrıca neden her 3-5 kelimeden sonra alt satıra iniyorsun ki