HolyBoy un ilk sorusuna cevap vermemişsiniz bende merak ettim kullanıcılar fıkra gönderdiğinde yönetici onaylıyormu yoksa direk yayınlanıyormu? (önemli bir ayrıntı bence)
email ile admine gidiyor admin begenirse
-giriş
-devamı
seklinde 2 ye bolerek paneldengirişi yapiyor.