Peki, biz bir vatandaş olarak; blogger.com'un neden kapatıldığını öğrenemeyecek miyiz? İlle de gidip mahkemeden mi öğreneceğiz? Bu ülkede, bizim düşüncelerimize hiç önem verilmiyor mu? Bir kişi yüzünden neden bunca insan madur ediliyor? Biz kaçıncı dünya ülkesiyiz? Çağdaşlaşmak, özgürleşmek, medeniyete erişmek bu mudur?

Ve hiç harekete geçmeyecek miyiz? Diyelim ki, harekete geçeceğiz; kişisel olarak elimizden ne gelir?