Arkadaşlar siteleri TTnetmi kapatıyor sanki?Çok cahil yorumlar atmışssınz birde ttnete chail diyorsunuz.
Birisi bir siteden davacı olur , mahkeme yapılır , eğer site suçlu görülürse Ttnet'e bildirilir ve ttnette yasalara karşı gelemeyeçeğinden kapatmak zorundadır.
ttnet'i savunmuyorum , bilhassa çok gıcıığım ama çok cahil konuşuyorsunız