Çoğu arkadaş ,tt google a bişey yapamaz diyor...
arkadaşlar adamlar blogger ı(google ın en önemli işlerinden birini) hatta dünyanın en büyük 10 sitesinden birini youtube u kapattı

daha ne yapamazı???
açıkçası aynı düz mantıkla düşünürsek arama motorlarından da çoğu "yasaklı" sitelere erişim mümkün ve aynı nedenle google.com da kapatılabilinir(teknik olarak)
ama okadar ileri gideceklerini sanmıyorum

gitmezler dimi?