Açıkçası ben böyle bir yasaklama bir gün gelir düşüncesindeyim. ve bildiğim kadarıyla şuan google ın tc deki mali işleri çok ciddi bir şekilde inceleniyor. Önümüzdeki günlerde adsense kazançlarından bir kısmını vergi olarak vermemizde mümkün (%30) umarım düşüncelerim doğru çıkmaz ama bu olanlar doğrultusunda artık demokratik bir ülke olmadığımızı ciddi şekilde düşünmeye başladım.