Saçmalamayın arkadaşlar , bu zamana kadar kapatılan siteler neden kapatıldı..
Eğer google bizim değerlerimize uymayan veriler gösteriyor diye engellenecekse , aynısını yahoo , altavista vs vs diğer arama motorlarınada yapmaları gerekir..
Sonuçta google bizlerin sitelerindeki verileri arama doğrultusunda kullanıcıya sunuyor , bunu yapıyor diye google'a yasak gelirse , internet'i komple yasaklamaları gerekir bu ülkede , yada google'dan çok çok gelişmiş T.C'nin değerlerine uygun içeriğini arama sonucu olarak karşımıza çıkaracak bir arama sistemi getirilmesi gerekir..Bunlar yapılamayacağına göre , boşa tartışmanın alemi yok