Valla her kafadan bir ses çıkıyor
Kimisi kapatamazlar.
Kimisi kapatırlar.
Kimisi ttnet iflas eder.
Kimisi ttnet iflas edemez.
diyor.
Kimiside türk milleti nereye çekilirse oraya gider diyor (Bu cümleyi kuran arkadaşa katılıyorum diğer arkadaşlarada katılıyorum. Ancak bir zamanlar youtube.com da kapanıcak diyorlardı bir gün boyunca yuhha, olamaz, kapatamazlar, youtube.com umu kapatıcaklarmış hahaah! vb. bir sürü cümleler kurduk. Sonuç ? Kapatıldı. )

İnşallah google da bunun gibi birşeyle karşı karşıya gelmez diyorum ben...