saçma bir konu üzerinde tartişiyoruz arkadaşlar..blogspotn kapanmasinin arkasinda yatan nedenler mutlaka vardir..nasilki youtube'de Peygamber Efendimize ve Atatürk'e yapılan saygısızlık yüzünden olduğu gibi..bunu TTNET'e bağlanmasi çok saçma..siteleri kapatan TTNet'mi..mahkeme karari çıkıyor adamlar kapatiyorlar..Kimseyi savundugum yok ama saçma teoriler var ..google.com'un kapatilmasida söz konusu olamaz boş bi tartişma..