Dekan a katılıyorum aynı şeyleri söylüyoruz zaten Türkiye bugün ki şartlarla ve bugün ki yönetim şekli ile devam ederse herşey olabilir diye beklemeliyiz olacak olan şeylere de öyle aşırı bir tepki gösterileceğini sanmıyorum çünkü zihniyet aynı KAPATTIYSALAR bir bildikleri vardır diyecektir Milletimiz