googleyi kimse kapatamaz, çünkü kapatma gerekçesi yok. Yani ne diye kapatacaklar millet sizin sitenize giriyor ve ayıp şeyler aratıyor diye mi?
Bu söyleyen radyo görevlisi kesin ya salaktır ya da reyting için yapmıştır ya da blogger felan kapatıldı o google kapatıldı sanıyordur