iki konumda gercek dediginiz gibi sermayem yok ve kredi icin basvuruyu da yaptim olayim gayet mantikli ve msn yolu ile 2 arkadas ile sistemi denemek icin anlasma sagladim ciddi konusmasi insan gibi olan arkadaslarla cekinmeden paylasiyorum.proje ortagi ve finansman arama sebebim ilk olacaksaniz ilk piyasaya cikacaksaniz bir fikir ile buyuk cikmalisiniz ki sizden daha buyuk birisi ilk oldugunu iddia etmesin. tesekkurler arkadaslar pek bakamiyorum buralara msn uzerinden elimden geldigince anlatiyorum