Sevdiğim, özendiğim, değer verdiğim, içinde tek bir hile ve çöp yazı bulunmayan bir sitem vardı.
Bu sitemden önce diğer Adsense hesabım kapatılmıştı. Adres değişikliği yapıp, isim değiştirip bu sitemle yeniden başvurdum.
Başvurumun kabul edileceğinden adım gibi emindim. Çünkü sıradan bir sitem değildi. Aktif olan tek sitemdi. Sadece buna yüklenmiştim.
Ama okullar açıldı, siteyi kapatmak zorunda kaldım. Ve gözle görülşür bir şekilde artık internetin başına geçmiyorum.
Neyse fazla uzatmayayım. Yaklaşık 2 hafta önce site kapanmıştı, index koymuştum. Dedim heralde Adsense onaylanmaz, çünkü site bayağı kapalı kaldı.
Bugün Gmail'ime baktım ve ne gördüm? 3 gün önce Adsense'den onay maili gelmiş.
E bu adamlar aradaki 2 haftada bu siteyi kontrol etmediler mi?
Yoksa ne zamandır kabul ettiler de, onay mailini yeni mi gönderdiler?
Beni aydınlatacak biri var mı?