neyse ben +ladım en azından konu içerisinde bulunan söyleşilerden kişi, kişilerin, firmaların bu gibi sözlerine anlatımlarına inanılmaması gerektiğini anlamış olduk yada en azından okuyanlardan bilmiyen kişiler öğrenmiş oldu. teşekkürler +rep.