senin resimden de belli . bill gates hayranlığı mevcut
hp notebook um var. format atmam gerekti. attım. sonra baktım recovery dvd leri bozuk. dolayısıyla windowsu orjinal kuramadım. geçenlerde de yazılım sahteciliği gibi bi uyarı gelince bıktım. ben sahtekar değilim
önerilerin için teşekkür ederim. farklı alternatifleri de arıyorum