merhaba,
windowsun aptal hatalarından artık bıktım. ubuntu ya başladım. çok hoşuma gitti.Windows ta kullandığım bir çok programı bulabileceğimi sanıyorum.
en gözüme çarpan: windows 'ta adobe firması tarafından hazırlanmış flash programı ( .fla düzenlemek için ) var,fakat linux için,ubuntu için böyle bir alternatif göremedim.
yardımlarınızı bekliyorum
teşekkürler