merhaba,

windowsun aptal hatalarından artık bıktım. ubuntu ya başladım. çok hoşuma gitti.Windows ta kullandığım bir çok programı bulabileceğimi sanıyorum.

en gözüme çarpan: windows 'ta adobe firması tarafından hazırlanmış flash programı ( .fla düzenlemek için ) var,fakat linux için,ubuntu için böyle bir alternatif göremedim.

yardımlarınızı bekliyorum

teşekkürler