alosGS,
konuyu açan disconnect, olaylara farklı açıdan bakmamızı sağlayan disconnect
ben ne şekilde olursa olsun hiçbir sitenin kapanmasını desteklemiyorum
ha?
yasalara saygılı mıyım? evet kesinlikle
bir sitenin geçnlerin zihinesel fonksiyonlarını zedelediğinine inanıyorlarsa mücadele başka bir şekilde yapılmalı diyorum o kadar.

sigara da zararlı? hadi o zaman sigarayı da bloklayalım
içki içmek de zararlı, hadi o zaman içkiyi de bloklayalım
çöreklerde kullanılan haşhaş tohumu da zararlı, gençleri korumak adına onu da kullandırtmayalım, bloklayalım

buna doğru bir gidiş görüyorum.