Ayrıca küçük düşeceğimize inanmıyorum. Tam aksine ülkedeki telif haklarına önemin büyüklüğü ile övünecek birşey olur ve insanlar alkışlar. Avrupa'da ve Amerika'da, telif hakları çok önemlidir, inanılmaz katı kurallar var, biz ise bu konuda yanlarından bile geçemiyoruz. Dolayısıyla böyle bir olay da tüm Dünya'da yankı uyandırır ve diğer ülkelerde bu uygulamayı yaparlar eğer böyle birşeyde ilk adımı atarsak.
Hatırlıyorsanız zamanında Napster vardı. Benim bütün mp3lerimi ordan indirirdim. Daha sonra sitenin kapatılması için aylarca uğraşıldı. Kimse bi anda siteyi kapatamadı. Onların elinde de dns engelleme yok muydu ? Bilmiyorlar mıydı ? Tabi ki biliyorlardı. Ama böyle bir şeyin yasal olmayacağını da çok iyi biliyorlardı. Onun için aylarca uğraştılar bir siteyi kapatabilmek için. Ama burası Türkiye. Gücü olan anında istediğini yaptırtır. Bu telif haklarını koruduğumuz için değil. Adaletsiz ve özgür olmayan bir ülkede yaşadağımız içindir. Övünülecek değil utanılacak tarafımız.