Bağcılarda bir yer vardı. Çok eskiden manyak bi pc vardı bende. Ne kurarsan öbürüyle çakışıyordu. Onu götürmüştük. Biraz uğraşmışlardı ama adamlar hırs yapıp kurmuşlardı herşeyi. İsmini tam hatırlamıyorum yerin ama Yüzyıl - Topkapı minibüslerine binince Bağcılar Işıklarda inip Üçyüzlü tarafına doğru yolun sağından 50 mt kadar yürüyon. 2. veya 3. köşe tam hatırlamıyorum. Orda bir bilgisayarcı var. Bilgisayar dersanesi gibi birşeyleride vardı o zaman. Orda yaptırmıştım ben. Çocukken ateri oyunu alıyordum ordan diye hatırlıyorum.