Konu
Şikayet Var
06-11-2006, 14:13:47
#58
muratozcirpici
Ya bırakın eskiden google mı varmış.
kapatsınlar daha iyi olur.
şimdi herkes seosunu google a göre yapior. kapatsınlarda yeni taktikler geliştirelim nasıl olsa herkes msn yada yahoo kullanmaya başlayacak
Google istemiyoruz seni artıkkk