Ya bırakın eskiden google mı varmış.

kapatsınlar daha iyi olur.

şimdi herkes seosunu google a göre yapior. kapatsınlarda yeni taktikler geliştirelim nasıl olsa herkes msn yada yahoo kullanmaya başlayacak

Google istemiyoruz seni artıkkk