Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yaşlarda kız kardeşim var benim.

SAÇMALAMAYIN!!!
Saçmalamayın değil saçmalama.Çünkü ben tek başıma bir birey olarak o espriyi yaptım.Ha adı üstünde espri.Eğer bu espri sana rahatsızlık veriyorsaki sanırım öyle olmuş özür dilerim

İyi geceler.