Konu
şu cadolozlara bakın
06-11-2006, 02:40:08
#9
Labidu
Misafir
Simsek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O yaşlarda kız kardeşim var benim.
SAÇMALAMAYIN!!!
Saçmalamayın değil saçmalama.Çünkü ben tek başıma bir birey olarak o espriyi yaptım.Ha adı üstünde espri.Eğer bu espri sana rahatsızlık veriyorsaki sanırım öyle olmuş özür dilerim
İyi geceler.