bazı arkadaşlar özellikle vurguluyorlar eğer domain firmasından whois çekerseniz kendi alır satar diye. ondan önemsiz yerlerden çektim whois , internic'ten whois çektim şu an REDEMPTION-PERIOD sürecinde yani ikinci 30 günde aslında 30 ağustosta süresi bitmiş domainin bu şimdi kasım 6 dan sonra düşmesimi gerekiyor?