yaklaşık iki yıldır gayet düzenli ve dürüst bir biçimde gerçekleşen bir kazanç tablom vardı. fakat nedense doların 1.60 lara vardığı bu günlerde aniden hesabım durduruldu. ve ben hesabımın durduruldunu mail ile de öğrenmedim zira google ne bir uyarı maili ne de hesabımın durdurulduğuna dair bir mail atmadı. hesabımın durdurulmasıyla alakalı problemin ne olduğunu öğrenmek için mail attım ama hala cevap alamadım.
acaba google adsense nin politikalarında mail atmadan hesabı durdurmak ve bunun sebebini belirtmemek var mı? hele hele 190 dan fazla hesabımda para birikmişken ve bunu 10 gün sonra alacakken.