Bu sektör kurumsallaşmaya adım attığı anda yaşanan birçok olumsuzluk anında ortadan kalkacaktır,r10 da şikayetleri yazılan *********** sahtekar vb kişiler bir anda sektörden silinecektir iş yapamaz hale geleceklerdir.Ayrıca alacaklarınızın korunması,telif vb konularda kendiliğinden çözülecektir.Bir düşünün Avukatlar Doktorlar bunlar bile ODA Title altında toplanıyorlar bu kurumsallıkları olmasa neler yaşarlar allah biliyor.Ben herne kadar webmaster olmasamda sadece bu sektörde'de yatırımı işleri olan bir arkadaşınız abiniz olsamda bu düşüncenizi ve girişiminizi sonuna kadar destekliyorum