Konu
Web-Geliştirme Sendikası
22-10-2008, 15:58:09
#4
gentleRain
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlk etapta birbirini refere eden bir grup geliştirici olarak anlaşıp imzamıza bunu koysak bile yeter. Yazılımcılar arasında böyle bir ihtiyaç var.