Düşünce güzel ama şöyle olmalı ;
Sendika var olan kurumların çalışanlarının yasal hakları iş güvenliği vb kapsamların korunması için oluşturulan tüzel kurumlardır.Bu sektörde çalışan kişiler öncelikle kurumsal yapıya kavuşmalılarki sendika kurabilsinler.Bu yüzden sendika öncesi bu sektör çalışanları '' Oda -Federasyon vb '' yapılanmayı tamamlamalıdır ve bununda zamanı gelmiş hatta geçiyor.
Bu sektörde kişileri biraraya getirme ve ortak bir konsept oluşturmada en büyük yapı bence r10,şayet istenirse r10 bünyesinde yapılacak çalışmalarla ODA vb bir kurumsallaşma oluşturulabilir