Sistem özelliklerini pek önemsemiyorum,minimum sunabileceğiniz neyse kabulumdür. Çünkü panel veya başka herhangi bir şey kurmayacağım.
Sadece kendimi denemek, bir şeyler öğrenmek için kullanacağım.
Bununla birlikte alacağım kişinin bana bir müşteriden çok bir öğrenci gözüyle bakmasını istiyorum.
Aldığım kişi/kuruma 7/24 ulaşabilmem de mühim...
Ayrıca daha önce ki konulardan edindiğim tecrübelerle yazıyorum.
Lütfen Win. isterseniz yardımcı olalım vs. diye ö.m. atmayınız. Zaten Win. istesem Win. istiyorum diye yazarım.
Tekliflerinizi konu altına yazarsanız sevinirim.
ahmet dhsyi tavsiye ederim benim firma =)